چند توصیه برای سفرهای هوایی


چند توصیه برای سفرهای هوایی


حتما شنیده‌اید که وقتی برخی‌ها با هواپیما سفر می‌کنند، دچار برخی بیماری‌های خاص هواپیما یا ناخوشی‌هایی می‌شوند که می‌تواند به خستگی و آزردگی آنها منجر شود. اما با رعایت چند نکته بهداشتی می‌توان از سفر هوایی بیشتر لذت برد.

ادامه مطلب ...

هر دقیقه تنفس در تهران برابر با کشیدن 9 نخ سیگار است


یک آسیب شناس اجتماعی گفت: بر اساس آمارهای سازمان بهداشت جهانی هر دقیقه تنفس در هوای پایتخت برابر با کشیدن 9 نخ سیگار است.

دکتر مجید ابهری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: آلودگی هوا از نگاه سلامتی انسان دارای اهمیت خاصی است در مورد این مساله تعاریف زیادی وجود دارد که به طور کلی بر محور اثرات آلودگی هوا بر سلامت انسان می چرخد.


ادامه مطلب ...

در هنگام خانه‌تکانی دستکش فراموش نشود



یک متخصص پوست‌و‌مو به خانم‌ها توصیه اکید کرد که در هنگام خانه‌تکانی برای جلوگیری از اگزما و ناراحتی‌های شدید پوستی حتما از دستکش استفاده کنند.

ادامه مطلب ...

دومین همایش ارتقاء سلامت و ایمنی محیط کار

دبیر خانه دومین همایش ارتقاء سلامت و ایمنی محیط کار  جهت دریافت مقالات اساتید و محققان محترم محور های همایش را به اطلاع می رساند . زمان ارسال مقالات 20 اردیبهشت ماه 1389 می باشد


 

ادامه مطلب ...

بعید می دانم مسئولان رده بالا در تخلفات دستیاری نقش داشته باشند


سید علیرضا مرندی وزیر اسبق بهداشت و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شایعاتی مبنی بر دست داشتن برخی مسئولین رده بالا در تخلفات آزمون دستیاری را تعجب آمیز خواند.


ادامه مطلب ...